Kubki jednorazowe też mogą służyć za powierzchnię promującą firmę, jej produkty

Istnieje wiele form i nośników reklamowych. Nie wszystkie są jednak skuteczne w swoim przekazie i oryginalne w wyglądzie. Te właśnie cechy (skuteczność i oryginalność) mają torebki reklamowe i pudełka ozdobne na alkohol.

Torebki reklamowe ogromne możliwości, jeśli chodzi aspekt wizualny. Mogą być wykonane z papieru cienkiego, grubszego, tekturowego, typu kraft. Można je wzbogacić uchwytem z białego sznurka albo uchem tekturowym płaskim. Na płaszczyźnie bocznej można nanieść treść reklamową metodą sitodruku albo tłoczenia.

Również wiele opcji istnieje w kolorystyce nadawanej torebkom. Biały, czarny i brązowy - to najczęściej spotykany kolor tych opakowań. Oczywiście można nadać im inną barwę, dostosowaną do okazji, charakteru uroczystości i profilu firmy.

Przykładowo w spotkaniach polityków niedługo przed akcesją Polski do UE modne były torebki w kolorze niebieskim z naniesionym symbolem Wspólnoty, czyli 12 żółtymi gwiazdami.

Torebki nadają się też znakomicie do działań promocyjnych prowadzonych przez samorządy. Wówczas na boku drukuje się herb miasta, a cała torba ma kolor barw danej gminy, powiatu, województwa czy miejscowości.

Ostatnio nawet kubki jednorazowe używane w cateringu stały się modnym nośnikiem reklamowym. Bok kubka to dobre miejsce na logotyp firmy, marki, produktu. Koszty takiej promocji nie są duże, bo druk w ilościach idących w tysiące sztuk się opłaca.